Darbo grupė prašymams leisti naudoti netarnybinius automobilius tarnybos reikmėms ir kompensuoti degalų įsigijimo ir amortizacijos išlaidas nagrinėti (pirmininkas – Gintaras Šurna, Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas)
Veikla
2021 metų - Įvyko 3 darbo grupės posėdžiai dėl prašymų leisti naudoti netarnybinius automobilius tarnybos reikmėms ir kompensuoti degalų įsigijimo ir amortizacijos išlaidas nagrinėjimo. Pagal gautus Savivaldybės viešųjų įstaigų, biudžetinių įstaigų, uždarųjų akcinių bendrovių vadovų prašymus (gauti 5 prašymai) darbo grupė teikė siūlymus administracijos direktoriui dėl leidimo naudotis netarnybiniais automobiliais tarnybos reikmėms prašymus pateikusiems asmenims ir kompensacijos degalų įsigijimo ir automobilio amortizacijos išlaidoms padengti už netarnybinio automobilio naudojimą tarnybos reikmėms dydžio nustatymo (informacijos šaltinis 2022-04-28 sprendimo Nr. T-131).
Teisės aktai
- Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2019-12-31 įsakymas Nr. AV-835 „Dėl Tarnybinių lengvųjų automobilių įsigijimo, nuomos ir naudojimo Pakruojo rajono savivaldybės administracijoje taisyklių patvirtinimo"
- Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2019-10-31 sprendimas Nr. T-265 ,,Dėl Tarnybinių lengvųjų automobilių įsigijimo, nuomos ir naudojimo Pakruojo rajono savivaldybės valdomose įmonėse, viešosiose ir biudžetinėse įstaigose taisyklių patvirtinimo“
- Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2020-02-12 sprendimas Nr. AV-90 ,,Dėl darbo grupės prašymams leisti netarnybinius automobilius naudoti tarnybos reikmėms nagrinėti sudarymo"